W tym tygodniu porozmawiamy o miejscach w których mieszkacie 🙂 Wsiach, wielkich miastach i małych miasteczkach. Miejscach bliskich Waszemu sercu 🙂 1. Czy znasz swój adres? Jeśli tak powiedz go mamusi/ tatusiowi – nich sprawdzi czy dobrze zapamiętałeś. Jeśli nie – spróbuj się […]
Aktualności
Szanowni Rodzice! W związku z propozycją rządu o możliwości otwarcia przedszkoli od 6 maja 2020 roku, zwracamy się do Państwa z zapytaniem o to, czy skorzystacie Państwo z możliwości i przyprowadzicie dziecko do przedszkola. Informacja ta jest niezbędna do […]
SMERFY: Smerfy 30.04.2020 r. KRASNALE: Krasnale 30.04.2020 r. KUBUSIE PUCHATKI: Kubusie Puchatki 30.04.2020 r. MUMINKI: Muminki 30.04.2020 r. WESOŁE NIEDŹWIEDZIE: Wesołe Niedźwiedzie 30.04.2020 r. […]
Dzisiaj poćwiczymy umiejętność rozpoznawania uczuć i stanów umysłów innych osób. Pomogą nam w tym karty pracy, znajdujące się poniżej. 🙂 Przyjrzyj się tym osobom. Jak myślisz, o czym one w tej chwili myślą? Jakie emocje odczuwają? Po czym poznałeś/aś, […]
Przed nami majowe święta 🙂 Wiecie już tak dużo na temat symboli narodowych i stolicy Polski. Cudowne z Was dzieciaki! 1. W poprzednim roku Olek świętował „Dzień Flagi” w przedszkolu. Obejrzyj ilustracje na stronie https://flipbooki.mac.pl/przeds…/oa_ks_34/mobile/index.html… (str. 68-69 pliku) i opowiedz o jego wspomnieniach. A […]
SMERFY: Smerfy 29.04.2020 r. KRASNALE: Krasnale 29.04.2020 r. KUBUSIE PUCHATKI: Kubusie Puchatki 29.04.2020 r. MUMINKI: Muminki 29.04.2020 r. WESOŁE NIEDŹWIEDZIE: Wesołe Niedźwiedzie 29.04.2020 r. […]
MUMINKI: Muminki 29.04.2020 r. – MAJ MIESIĄCEM MATKI BOŻEJ WESOŁE NIEDŹWIEDZIE: Wesołe Niedźwiedzie 29.04.2020 r. – W MAJU CZCIMY MARYJĘ MATKĘ JEZUSA […]
Dla Was dzieciaki filmik, czyli zabawa. Oczywiście wszelkie modyfikacje mile widziane, możecie czworakować po całym domu i pod meblami. 🙂 Dla rodziców, lektura do przeczytania (pod filmem). Bardzo zachęcam, mowa o wartościach płynących z tego prostego ćwiczenia. Czworakowanie jest […]
Dzisiaj bajka o nieśmiałości, braku wiary w siebie i nawiązywaniu relacji z rówieśnikami. Po wysłuchaniu bajki dziecko może narysować to, co umie robić najlepiej, w czym jest dobre. Możemy też porozmawiać z nim na temat treści bajki, zadając np. takie […]
Kącik języka angielskiego 29.04.2020 r. […]